eBoi
Jak załatwić sprawę?
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej. Druk do pobrania (u dołu strony)
Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli muzeum będzie musiało ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji na formę wskazaną we wniosku. Wnioskodawca powinien być poinformowany o wysokości opłaty. (art. 15 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198)
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Muzeum
ul. Wodna 3/5, tel. 564659063, e-mail:muzeum@muzeum.grudziadz.pl
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona ww. terminie, podmiot odpowiedzialny do jej udostępnienia powiadamia w terminie nie dłuższym niż 14 dni o powodach opóźnienia oraz o termine, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Jednostka odpowiedzialna:
Sekretariat Muzeum
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni.
Podstawa prawna:
Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., Dz.U. nr 112, poz. 1198.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Rafał Szweda | 17-09-2010 14:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-09-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Szweda | 17-09-2010 14:24 |